Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2013 17:37 - ЛИЦЕТО НА "КОНТРАПРОТЕСТА"
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 9808 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 КОНТРАПРОТЕСТ ЛИ?

 

Днес, минавайки покрай фонтана пред президентството ме спря някакъв дребосък-дядка. Отначало ми каза, че съм велик българин. Явно беше се припознал, защото след като му отговорих, че за мен това е без значение, той прехапа устни и започна да ми крещи, че съм мръсник и убиец. Попитах го за името му. Той отговори, че фамилията му е Левашки и е работил като журналист и анализатор. Той продължи да ми измисля най-различни епитети, което ми стана интересно. Пристигна още един дядка-дребосък и арията стана за двама, или, както казват старите музиканти, започна изпълнението на „Концерт за два добре разпърдяни гъза и оркестър”.

 Двамата се опитаха да ме убедят, че съм най-големия престъпник, защото съм унищожил социализма. Избъзиках ги, че щом един човек може да им убие т. нар. „социализъм”, значи този социализъм не ще да е бил много стабилен и читав. Освен това им припомних, че точно социалистите са на власт сега.

Попитах ги дали са от контрапротестиращите и те потвърдиха това. Стана ми още по-весело и им казах на изпроводяк, че с глупостта си само ще стабилизират президента-поплювко.

Оставих ги да тренират посиняване на лице, вследствие емоционална и вербална диария и отидох да си върша работата.

Сега си мисля, че точно това е истинския лик на т. нар. „Контрапротест”.

Радвам се на забележителния „подбор” на контрапротестиращата Нина Гергова, която се мята като „чироз в морето”.




Гласувай:
9



1. анонимен - Нина Гергова има ли ДНК връзка
31.10.2013 18:53
с Красимир, или Георги Гергови ?

Горката, от "контра" напъни пъпката й е започнала да расте бързо.
Интересното обаче е , че от тичане по протести задникът й вместо да намалее, значително е нарастнал.

Явно става, че добре храненото куче, добре лае !

цитирай
2. nikikm - Стига дребнотемие!Вижте това
01.11.2013 20:15
и то ще е отговор на много ваши въпроси!
http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=2668
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737262
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031