Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2007 11:38 - Да не захвърляме децата си – Част ІІ
Автор: majkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2360 Коментари: 4 Гласове:
1



Тъй като съм майка, която се е грижила за децата си неотлъчно, не могат да не ми направят впечатление случаите на изоставени деца, един от които вече описах в предишен мой постинг.

Наскоро разбрах за едно познато семейство, че е оставило в България 15 годишното си момче на грижите на познати, а те са заминали да си довършат договорите в чужбина. Просто детето не им се вмества в плановете. Тъй като момченцето е голям пожар- меко казано е непослушно, никой роднина не е пожелал да поеме отговорността и те с лека ръка са го оставили на някакви просто познати, които най-вероятно са се съгласили заради пари да го наглеждат.

Мъчно ми е за това момче, когато порасне и съзрее ще носи цял живот комплекса за изоставеност в себе си, не е изключено дори да се опита да отмъсти по свой начин на родителите си, защото той вече ги мрази. Времето ще покаже, но не е изключено да развие и някакво заболяване. С децата в тази мекогтлинеста възраст трябва много да се внимава.

Като си помисля, какви родители има и ме втриса, а ние с бащата на голямата се притесняваме, че не можем да я изпратим два пъти за една календарна година до Италия, а само веднъж.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. verdji - :(((
01.10.2007 11:04
тъжно е, но е факт и то доста често срещан, което е притеснително.
цитирай
2. majkata - Да, аз имам един вече доста
01.10.2007 15:53
"пораснал" познат, който от дъното на душата си мрази и майка си и баща си. И той е бил изоставен на почти същата възраст.
цитирай
3. dika999 - зависи и от детето
05.10.2007 15:31
Зависи и от човека да ти кажа честно. Аз имам по-малък брат и честно да ти кажа майка ми повече обичаше него, отколкото мен и така и остана. Даже настроиха и баща ми срещу мен. Дълго време ми беше супер гадно, чувствах се изоставена, самотна, избивах комплекси, мразех всички, исках да ходя в манастир, да се самоубия .....през всички периоди минах. Но това не ме направи лош човек, напротив точно обратното. Станах силна личност, която се бори и си знае цената. Преодолях омразата, дори не изпитвам съжаление към тях. Опитах няколкократно да им помогна даже. С майка ми не се получи- така и не се получи "симбиоза".....а с баща ми оправих взаимоотношенията си. Доволна съм от живота. Много съм преживяла, но сама се справих. Просто е въпрос на гледна точка, на психика, на желание, на дух, на познание, на приоритети.....
Мъчно ми е за децата, които ги изоставят, за това как ги малтретират, за педофилията. Според мен трябва да има повече центрове за подпомагане на такива хора, деца, майки.....! Поздравявам те за блога!
цитирай
4. majkata - dika999,
05.10.2007 18:39
благодаря за поздравленията! За съжаление не всички намират сили да преработят ситуацията като теб.

Аз съм малката от две сестри. Винаги съм била предпочитана, винаги съм била по-хвалената от двете, на мен пък ми беше неудобно от сестра ми още в ранна детска възраст. Когато пораснахме нещата приблизително се уравновесиха. Аз съм по-малката, винаги съм помагала на каката, по-добре се справях вероятно, поне с материалната страна на нещата., вероятно съм се опитвала да компенсирам. След години притискана от нищета сестра ми постъпи некрасиво спрямо мен, вероятно също се е опитвала да компенсира.

Мисля, че всички нормални, но обременени хора биха реагирали като теб и мен, но не винаги се получава.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: majkata
Категория: Други
Прочетен: 123711
Постинги: 17
Коментари: 98
Гласове: 5189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930